Procedura reklamacyjna
Jeśli zdarzy się że zakupiony u nas towar posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o kontakt lub zgłoszenie reklamacji.
1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres mailowy: [email protected] lub poprzez formularz reklamacji umieszczony po prawej stronie.
2. Konsument może skorzystać z dostępnego na stronie sklepu dokumentu „Formularz Reklamacji”
3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.
6. Zapewniamy możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami.